Kıızzlaaar merhabaa ♡ bende sebepsiz intertifilite tanısı almış bebiş isteyenlerdeniimm
Regli dönemimin üstünden 4 gün geçti daha olmadım ama ara ara adet sancısı geliyor gidiyor ama olmuyorum
Gögsümde batma oluyor birde boşluktaymışım gibi böyle kafam dönüyormuş gibi oluyorr sizce gebe miyimdiirr Allahım isteyen herkese tez zamanda nasip etsin içinde benide ayırmasın