Hazirmi hersey hanımlar bizde 36. Ya giriş yaptık 3. Gebeliğim kız bebiş bekliyoruz:) daha tam hazır edemedim çantamı eksikler var maddi açıdan zor dönem geçiriyoruz bu yüzden yavaş yavaş alabiliyorum qnca parça parça bu hafta sonu tamamlarım ınsllah hazırlarım çantayı 2. Oğlum 35 haftalık gelmişti:)