İlk gebeliğimde şeker yüklemesinden yaklaşık 3 4 hafta sonra erken doğum yaptım ve parkta bi kadın ‘bi tanıdığım da şeker yüklemesinden sonra erken doğurdu dedi’. O ana kadar hiç böyle bisey duymamıstım sonra burda da çok tartışılan bir konu olduğunu fark ettim. Şimdi 24 haftalığım 3 hafta sonra randevum var ama bu konuda bilgi almak istiyorum sizden. Ne yapacağımı bilemedim. Bebeğin suyu kilosu falan fazla olduğunda yapılması önerilirmiş ama bende öyle bişey yok doktorum da bişey demedi bilemedim yani