Ben ara lekelenme görüyordum son 3-5 aydır kadın doğuma gittim bunun için Mart ayında adetimin 2. Günü hormon testi yaptı hormonların bozulmamış Allahtan dedi Tsh vs normal değerde yani. Pcos olduğunu söyledi ve bu ara kanama için ilaç verdi ismi Drosetil. 3 ay kullanıcam 1 hafta ara verip. Adetime daha 11 var ama ben yine ara kanama görüyorum neden böyle bi fikri olan var mı ? Daha ilaç etkisini göstermedi mi yani ? Düzenli kullanmaya çalışıyorum. Neden böyle oluyor anlamadım canım sıkıldı bugün görünce 🥹🥲