Hatta bi örnek vereyim onu duyunca tamam dedim bu yüzdenmiş kayınvalidem nakış kursuna gidiyor orda hamile bi bayan varmış 5 kızı varmış erkek istiyorlarmış her gittiğinde doktor net bişey söylemiyor muş taki doğum olana kadar o da doğuyor kız bebek o yüzden devlette yasal süreç geçmeyen kadar cinsiyet söylemiyolarmış galiba