duyguibo344_ Kızlar eşimde 2 tarafta verıkosel çıktı çekmeköy devlette amelıyat olucak ama henüz amelıyat ıcın aramadılar aynı durumu yaşayan varmı hamılr kalabıldınız mı aramadılar hala kafam çok karısık ya bana akıl verın🙁🙁🙁
duyguibo344_ Ben 1 kez hamile kaldım 7 haftalıkken kalbındurdu kürtaj oldum doktır ameliyat şart dedı esıme korkuyorum yaa🙁
Cimcime30 duyguibo344_ devlette oldu duzeldı cnm çok şükür hçgayet Iyı 17 mılyondan 108 mılyona cıktı
nuryldrm1 Eşim bir sene önce oldu ameliyat. 6 aydır bebiş düşünüyoruz ama daha olmadı. Doktor takviye vermişti kullandık ama bir faydası olmadı
duyguibo344_ Cimcime30 çok düşük cnm darısı basımıza inşallah bız evraklerı Verdıkde amelıayt için aricaklar bekliyorum sızdede öyle mıydı ne kadar bekledınız ıstanbuldamısınız bu arada
gogirl duyguibo344_ 14 milyondu eşiminde 3. Seviye varikosel dedi üniversite hastanesinden gün almıştık gittiğimizde 4 aylık hamileydim eşim ameliyat oldu sayılarını henüz kontrol ettirmedik. ben folik asit kullanmaya başlamıştım ve ilişki sonrası 1 saat falan bekledim yıkanmadım adet döngümü ve yumurtlama günlerimi takip ettim. Bize doktor ameliyatsız bebek olmaz demişti ameliyat günü o bile şaşırmıştı 😄
Cimcime30 duyguibo344_ hangısı düşük kız 17 mılyondan 108 mılyona çıktı mersındeyım hayır hemen oldu amelıyat