Ben kızıma 1-2-3 numara bebem natural almıştım 3 er paket şeklinde genelde taşma yaptı bi yerden sonra ve bitiremedim bezlerin hepsini bedeni küçüldü sıktı bi yerden sonra. Bi süre molfix kullandım onda da taşma oldu. Ama bizim çiş değil kaka daha çok taşıyordu ve kızım maşallah öyle bi yapıyodu ki yani taşmama imkanı yok gibi bezin her noktası kaka oluyodu öyle heryere yayılan bir kakası vardı. En son can bebe denedim onu beğendik onu kullanıyoruz artık 17 aylık kızım. Oğlum içinde 2 paket 1 numara 3 paket falan da 2 numara sanırım can bebe aldım. Annem erkek bebek bu daha hassas oluyo bu bezle pişik olucak prima alalım diyo. Abime hep prima molfix kullanmış bana takınca pişik oluyormuşum kilom fazla diye market bezi pedo kullanıyordum bişi olmuyodu seni onunla abini de prima molfixle büyüttüm diyo. Doğduktan sonra görücez bakalım dediği doğru mu değil mi. Zaten yeni doğduklarında sık sık kaka yaptıkları için günde 5-10 bez değişimi oluyo. Elimdekiler çabuk biter diye düşünüyorum.