bmbibdm Kızlar 7+3 üm 5. Haftadan beri bulantıyla ugrasıyorum ne yapsam ne yesem bulanıyor gecmedi. Prilam dr kullanıyorum ama fayda etmiyor gibi sizin ne zaman gecti ?
sucukluyumurta07 bmbibdm kelin ilacı olsa başına sürermiş😂 bende calısıyorum canım malesef cok zor. Benm ilk hamılelıgım cok kolaydı sevınıyordum. Ama bu mahvetti. Bulantımın yanı sıra ben sürekli kusuyorum. Bu da kabızlık yaptı perişan haldeyim. Doktorunuz bulantı ılacı yazsın.
beyzzsenturkkk bmbibdm ilk çocuğumda yaşamadım o yüzden 2.ye yeltendim ama bu burnumdan getirdi yemek borum cayır cayır aşındı delik deşik resmen mide yanması kusmak derken aylardır burnum kanıyo felfenayım bazen dayanamıyorum hamileliğimden hiç zevk almadım çık artık diyorum😂🤦🏻♀️
ilknurrr_s Allahım lütfen daha çok yorum bende merak ediyorum 7. Haftaya giriyorum 4. Haftadan beri aşırı midem bulanıyor dhaa da bulanacak gibi çalışırken çok zor
mrvnr35 bmbibdm valla 2. Trimester dönemine girince geçti aşağı yukarı 15-16 . Haftalarda ama şu an 30 haftalığız bulantılar geri geldi yukarıya doğru mideme mideme elliyor kızım heralde kusmasam da aşırı bulanıyor benim 😁
gogirl Geçmedi ama hafifledi 13 de. 13 haftadan sonra yediklerime dikkat ettim sağlıklı beslendiğim sürece çok rahattı ara kaçamaklar yağlı baharatlı şeylerde kusma mide yanması yaşadım