elif25044 Kızlar bu testi yaptım hafif silik çıktı ama bilemedim kuruluk çizgisimi acaba çünkü ilk yaptığımda yoktu atmadan bi bakayım dedim böyleydi 5 gün önce yaptım böyle çizgi hiç oluşmadı regli günümde yarın [https://hizliresim.com/494pvm3](https://) [https://hizliresim.com/494pvm3](https://)
gulsahkandrms elif25044 Adetiniz gecikmeden test yapmayın bence negatif çıkıp insanı yanıltabiliyor. Ben gecikmenin birinci günü yaptım çıkmadı gecikmenin üçüncü günü silik bir şekilde çıktı o şekilde öğrendim. Az daha sabredin gecikince yapın
elif25044 znnnr yok malesef çizgi yokkende hiç dakikaya bakmadım🤣 ikinciyi düşünüyoruz olsada olur olmasada kafasında olduğum için pek dikkate almadım hafif çizgi görüncede soru işareti oldu
ezgiice Kızlar lütfen çok özür dileyerek yazıyorum buraya kanda pozitif çıktı bugün iç camasirimda böyle kan lekesi az ama açık pembe gördüm siz de yerleşme mi ne bu korkuyorum 