selingldal67 https://ibb.co/QjQxVWPF Kızlarr 13 haftalık olduk bugün başka dokturumuza gözüktük ve erkek görüyorum ama daha erken kimseye bi şey söyleme henüz 2 hafta sonra tekrar bakalım dediii kız demiştiniz bana yeniden tahminlerinizi alabilir miyimmm kızmı erkek mi anlamadımmm 😀🥰🥰
selingldal67 aslmoms Herkes kız dedi birtek siz erkek dediniz birde doktor 11. Haftamızda başka doktor kız demişti sonuçlandığı gibi hemen size yazıcam çook teşekkür ederim 😍😍😍😍💙💙
NobleMom selingldal67 Nub açısı erkek. Başının şeklide daha çok erkek gibi. Çatal görünümü yok. Erkek diyorum ☺️✨🩵