edaeda46 Bülent hocaya giden var mı memnun musunuz bir kaç kişi çok övdü ona gitmeyi düşünüyorum ama kararsızım
yaseminerten edaeda46 bilgi aldınız mı nasıl doktor benim İslahiye de oturuyorum Maraş yada Antep’te iyi bir doktor arayışındayım daha önce 2kaybım oldu
edaeda46 yaseminerten çok iyi bir doktor çok kişi bahsetti gittim normal kontrole de ilgiliydi ama sular hastanesine geçti sularda olaylı bir hastane olduğu için kararsızım murat bakacak da çok iyi bir doktor tüp bebek vs oda yeni hg hastanesine geçmiş
yaseminerten edaeda46 sular niye olaylı çoğu tanıdığım gitti memnun bende gittim gebeliğimde ama kaybettim ben maalesef