37 haftadayım doğum kanalında değil dedi ama adet ağrısı gibi ağrım var ama enfeksiyon dan olabilr yürüyüs squat faln önerdi sizce bu haftadan sonra dönermi yada bir gündede doğum kanalajna girebiliyormu bebekler kasık ağrım var batma vsr ama anlamlandırmdm