meleksonerlr Kızlar 39 haftalık hamileyim nişanım kahverengi akıntı şeklinde geldi sancımda düzensiz şekilde 3-4 saattir var sizde doğumum mu başlıyor ilk gebeliğim
esraezerr meleksonerlr nişan geldikten hemen sonra da 24 saat sonra da 1 hafta sonra da başlayabilir doğum, düzenli sancı olmalı ama haftaniz ilerde olduğu için muhtemelen başlar doğum.
esraezerr meleksonerlr bu arada nişan daha açık renkli oluyor kahverengi leke değil de mukusumsu yapı açık kan renginde isterseniz bir doktora danışın
Fatmanur_0416 meleksonerlr benim sabah gelmişti ben akşamına girmiştim düzenli sancı hissetmiyordum gittiğimde bebeğin suyu azalmıştı ve sancılar düzenli çıkıyordu yatış yapıldı ilk gebeliğim anlamamıştım sancı sıktı ama düzensizdi nstde düzenli çıkmıştı zaten şiddeti giderek artıyor
kaplanseren meleksonerlr 2 gün boyunca nişanım geldi, 2. Gün muayeneye gittim 3 cm açıklık varmış doğum başladı dedi doktor. Gecesine doğurdum🙂🙏
meleksonerlr ayminamerve Dinlenicem biraz daha geçmezse acile gidicem anlamadığım düzensiz sancı birden bire 3 dk arayla gelmeye başladı çok
meleksonerlr ayminamerve Fatmanur_0416 esraezerr Kızlar dün düzensiz sancı ardına düzenli sancım başladı ve 1-2 dk ya inince hastanede hemen doğum yaptım çok şükür niye bu kadar geç gittin dersenizde 3 dk aralıkta gittiğimde çok az sancın var istersen suni takalım dediler eve geçip sancıyı çektim çektim dayanamayacak noktada hastaneye koştum doğum kısa sürdü daha rahat doğumlar sizin başınıza inşallah❤️
Gecekusu42 meleksonerlr hayırlı olsun sağlıkla huzurla büyüsün yavrunuz bende iki gündür adet sancisi gibi sancım gelip gidiyor ama düzensiz yarın kontrolüm var gitsemmi bugün yoksa dayanırsam beklesemmi bilemedim henüz nişan su geliside yok 38+0 oldum bugün