gul_g evet dahiliye sıra açıyor. Benim gebeliğim boyunca durmayan ve 12. Haftadan sonra büyük pıhtılı kanamam olmuştu. Kanamam ne yaptıysak durmadı ve 16. Haftada suyum geldi maalesef bebeğimi kaybettim. Bunu anlatınca genetiğe yönlendireyim dedi. Sonucundada pıhtılaşmam çıktı.