21 haftalığım ilk geçen çarşamba fark ettim iç çamaşırım ıslanmış ortasında da beyazlık vardı. Cuma doktora gittim tekrar gelince ama bebeğin suyu iyi dedi. Ama hala gelmeye devam ediyor sürekli gelmiyor ara ara geliyor gün içinde ve bazen içinde beyazlık oluyor bazen sadece o ıslaklık oluyor. Ama böyle nokta nokta gibi az yani. Su sızıntısı yaşayanlar sizin nasıldı