gamzetrkk Hastanede giymek için pijama takımı ne önerirsiniz temmuzda doğumum bi kaç tane ince beğendim yazlık gibi ama uzun kol milladan beğenddim
kurkmantosuzmadonna gamzetrkk rahat edebileceğin olduktan sonra fark etmez. Ben pentiden de almıştım milladan da.
dgngr gamzetrkk önü düğmeli olsun. Gerisi önemli değil. Penye bile olur. Ben 2xl aldım rahat rahat giyerim diye. Xl alsaymışım da olurmuş ama.
kaya_kaya kurkmantosuzmadonna ben ilk doğumum da ve şimdiki doğumum için önü düğmeli kısa kollu pijama takımı aldım. Önü düğmeli olduğu için emzirirken veya süt sağarken baya büyük rahatlık
babyshark__ Ben dogurana kadar ilk giymek için gecelik aldım elbise çünkü muayeneydi su gelisiydi daha rahat etmek için doğumdan sonrada giymek için pijama tercih edicem önden düğmeli ama nerden alicam bilemedim bende burda kalayım