babyonn hayır aksine çok kolay doğdu iri bebek kendini daha kolay itiyor bence😂 uykumda 9 cm açılmıştım herşey sorunsuz ilerledi. anne karnında o kadar iri değildi de doğduktan sonra hızlı kilo aldı bi anda büyüdü yaşıtlarından hep iri görünüyordu hala öyle 3 yaşında yaşıtlarından uzun ve kilolu. genetik bu şekerim yok bizde iriymişiz bebekken sülalemiz iri yani normal bişey doğumu da etkilemedi hiç doktor doğuramazsın dedi de doğuramıcak bişey yok 4 kg da olsa çıkardı yani doğumu doğru yönettikleri sürece bişey olmaz