rabianrustun Kızlar 1 aydan beri çok fazla ödemim var ve protein kaçağım çıkıyor sürekli idrarda, doktorum tansiyon takibi önerdi ama tansiyonum hep normal. Şuan 30+3 hamileyim sizce zehirlenme falan varmıdır???
almeraa rabianrustun tansiyon yüksekliğide eşlik ederse zehirlemedir, ama sizin belirtilerde takip gerektirir. Tansiyona sık sık baktırın