tacikgoz Merhaba anneler 28+4 haftalık gebeyim belimin üst kısmı sağ tarafım çok ağrıyor. Böbrek ağrısı gibi ama acile gittim sadece ağrı kesici serum verdiler. Muayene bile etmediler. Yarın kadın doğum doktoruna gideceğim. Aranızda yaşayan var mı acaba