Merhaba kızlar.
29+4 günlüğüz ikinci hamileliğim, ilkinde bu şekilde olmadığı için sizlere sormak istedim.
Bir kaç gündür özellikle geceleri göğsümden süt geliyor sağ göğsüm akıyor sıkmıyorum kendi kendine geliyor ıslaklığı sonradan hissediyorum az gelmediği için tereddüt ettim internetten baktığımda normal diyor ama bu kadar sık ve çok gelmesi normal mi bilemedim doktoruma soracağım bu durumu yaşayan oldu mu