Son adet tarihim 7 mart beklenen 10 Nisandı olmadım.
Ovulasyon testiyle takip ettiğim
yumurtlama 23 Mart
çatlama 24 Mart (sadece bu iki günün sabahı değerlendirilirdi başka korumasız ilişki olmadı) Başta kimyasal olabilir denildi diye bu heyecanım ve tedirginliğim.
6nisan 7,4
48 saat arayla %46
8 Nisan10,8
24 saat arayla %25
9 Nisan 13,5
4 gün arayla %322 yani 48 saatte %105 artış 🧿🪬🤲
13 Nisan 57
3 ihtimal varmış.
1 geç yerleşme/implantasyon
2 kimyasal gebelik
3 dış gebelik
Perşembe günü bir daha beta baktiracam sizde ihtimal var mı 1 için?