aysgl5 heterozigot olanlar taşıyıcısınız genlerinizde var ancak dominant değil, homozigot olan ise dominant gen, taşıyıcı ve baskın. Doktorum bana bu çözümü en basit olan şey demişti kan sulandırıcılarla sağlıklı bir gebelik geçirebilirsiniz. İnşallah en kısa zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🌸