Merhaba anneler 16 haftalık hamileyim eşimle 2.bebegimize karar vermeden önce sma için kan vermişti geçen sene Kasım ayında sonuç bugün çıkmış 5 ay geçti yani sonuç şüpheli diye eşinizin kan vermesi gerekiyor demişler hamileliğimin 4.ayinda olduğum için kan veremiyormusum kadın doğum doktoruma bu durumu söylemem gerekiyor çarşamba günü gidip soracağım başına böyle bir durum gelen var mı