Kızlar merhaba 35+6 yız bugün kontrolüm var perınotoloji gün veriyor dediler bugün gideceğim sizce gün verirlermi ? Üçüncü sezeryanım bu arada artık zaman kalmıyo taleple falanda randevu yok bulabildiğim güne aldım bugüne nasıl yapıyorlar bilen yazabilir mi