İlk gebeliğim sürekli bebeğime bir şey olacak hissine kapılıyorum aynısını yaşayan var mı 🥺
Malesef ilktede ikincidede hepsindede yaşanıyor bu. Annelik içgüdüsü 🥰🥰 Anneliğe hoşgeldik.