Merhaba hanımlar.
Reglimin 2. Günü beta 88 çıktı yarında öğleden sonra tekrar bakacağız betaya. Ama ben korkuyorum.. lekelenmelerim adet öncesi hep olmuştur. Yine oldu persembeden başlamıştı. Ama ara ara geliyor. Ara ara azalıp çoğalıyor. Ben anlayamıyorum ne oluyor.
Daha önce yoğun diyet spor yaptığım bı dönemde reglim gününde oldu ve çok sancılıydi. Sürekli arveles içtim mide bulantısı göğüs ağrısı olunca beta vermistim 56 çıkmıştı üstüne tekrar kanama yaşamıştım kimyasal gebelik denilmişti.
Korkuyorum bu lekelenmeler beni ürkütüyor ne yapmalıyım. Yarın şuan bana o kadar zor geliyorki.. beta düşmüş olur mu.. lekelenmeler kimyasal gebelik belirtisi mi…