Zumrayla Ne güzell canım çok şükret Rabbim ikinciye nasip etmiş çok şanslısın 💕 Benimde 11 buçuk aylık bir kızım var, ikinci bebeği istiyorum ama hayırlısını versin rabbim 🙏🏼 Her zaman önce hayırlısı diye dua ediyorum.Beraber büyürler sakın üzülme ilk bebeğine de 😍.Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin güçlü anne 🙏🏼🌸