tuba_grz korkmana gerek yok kendine dikkat et ağır iş çok yapma yeterli bnde de şimdi serklaj var ve 36+3 haftalık oldk bile.. Olumsuz düşünme, stres yapma..Rabbim emin ol yardm eder..Doktor progestan veriyo ilk 1 hfta ağızdan, sonra doğuma kadar da alttan kullanılmasını söylüyo düzenli kullan yeterli