selverok bana ilk önce prilam yazmışlardı ancak alerji yapınca prizine geçtim. Artık günde bir kullanıyorum, bana iyi geldi. Ama ilaç kadar beslenmede çok önemli. Azar azar yemek yiyerek mideyi ne tamamen boş ne de tam dolu tutmak gerekiyor. Ben böyle hafiflettim. 13.haftamdayım🥲