sinem6270 Saçlarım çok yıprandı kırıldı kizlar. Kestirmek istiyorum ama hurafelerden dolayı da kafam karışık siz kestirdiniz mi ne düşünüyorsunuz
leefamily sinem6270 29. Haftamdayım bende kestirmedim ama hurafelerden değil, doğumdan sonra döküleceği için o zaman kestirmeyi planlıyorum.
sudeli4 sinem6270 biz ne desek boş inandığın için kestiremeyeceksin canım .. ben kestirdim 2 kez şu an 29 haftalığız. İlj gebeliğimde de kestirmiştim ama hiç acaba mı demedim azcık içine düştüyse o hurafe cesaret edip kestiremezsin
aslmoms sinem6270 22 hafta ben kestirdim. Öneri değildir tabi. Bazı hurafelere inanıyorum bazılarına inanmıyorum. yaz geliyor rahatladım kestirince.
halie sinem6270 kestirceksen kestir koca karı uydurmalari dinimizde gebeyken saç kesilmez bebeğin ömrünu kısaltıyor diye geçen bir ayetmi varmış batıl inançlar bunlar bn kestirdim şuan 29 haftalık hamileyim
sinem6270 leefamily dökülmesinden korkmuyorum Allah’tan aşırı gür saçlarım. İş yerinde hoş olmuyor kırılmış yıpranmış saç şekil de almıyor
zngns Benimde çok uzadı ama etrafımdaki arkadaşlarım kestirme iyi değil dediler kaldım Vala çok kestirmek istiyordum aslinda ama ne olur ne olmaz kafasındayım aslında çok hurafelere inanmam ama evlat olunca farkli
baharli sinem6270 bana da çok saçma geliyor kestirilir tabi ki saç kestirilince bebeğin ömrü neden kısalsın mantıklı bir yanı bile yok