Arkadaşlar merhaba ben 25 yaşındayım evleneli 2 yıl olacak ve şuanda 7 haftalık hamileyim sizlere biraz doktorun bana ‘senin normal yolla çocuğun olmaz tedavi gerektirecektir’ demesi üstüne konuşmak isterim. 24 yaşındayken bu şekilde söylendi ve gerçekten hiç çocuk düşüncem yoktu korktum ya istediğim zaman olmazsa? Diye düşünmeye başladım ve sonra eşimle paylaştım bu durumu ve denemeye karar verdik yaklaşık 5-6 ay olmadı sonunda normal yolla hamile kaldım doktorlar bazen sizi farkında olmadan çok korkutabilirler ama korkmayın Allah’ın sizin için bir planı vardır sakın pcosum var diye ümitsizliğe kapılmayın denemekten vazgeçmeyin ve sağlıklı beslenin bu çok büyük bir etken paketli gıdalar tüketmeyin fast food yemeyin. Ve gerçekten bu süreçte 1 yıl boyunca olmaması çok normal sabırlı olmak gerekiyor güçlü kızlarımmm sakın pes etmeyin sakııınnn 💖💐🌸