Kızlar ikk doğumum sezeryandi ikinci de öyle insallah ilkte böyle değildim bunda halsizlik olsun sancı kasılma olsun erken gelecek gibi hissediyorum sabahtan beri idrar torbama baskı yapiyo tuvaletim azcik da gelse sızlama şeklinde oluyo rahim ve bacağıma doğru sancı gelip gidiyor 5 dk ya bir değil ama regl sancısı şeklinde nst ye de girmedim daha bakalım biraz heyecan da var sizde de oluyor muydu bu ağrı sancılar