mrvnr12 iki sene önce 25 yaşındayken kontrol amaçlı gittiğim doktor 1.27 amh değerimin olduğunu eğer bebek istiyorsam hemen planlama yapmam gerektiğini, birkaç ay dene oldu oldu yoksa tüp bebek yapmak zorunda kalırsın, daha gecikirsen bu şansın da gider diyerek beni büyük bir strese sürüklemişti. 4 ay denemenin sonucunda sağlıklı bir gebelik geçirdim. Çok stresliydim her ay oldu mu olacak mı diye bu da etkiledi kesinlikle. Şubat ayında yeniden hamile oldum ama maalesef bebeğin kalbi durdu neyse yani neticede kafaya takmayın kimseye aldırış etmeyin 0.01 ler gibi çok düşük değerlerle bile normal yolla hamile kalan insanlar var. Kendinizi germeyin