anneci-23 kızlar 33+2 haftalık hamileyim haftaya çikolata siparişi versem gelmesi 1 hafta bulsa sizce erken olur mu? bozulma erime ihtimali var mı normalde mayıs sonu doğum gözüküyor ama oğlum ne zaman gelmek istiycek bilmiyorum riske de atmak istemiyorum
aslmoms anneci-23 bence çikolataları içinden alıp dolapta saklayabilirsiniz. Ben öyle konuşmuştum yaptırdığım yer ile. Zaten tadımlık şeyler. Yarım elma gönül alma. 🧡🧡
aslmoms anneci-23 bence kağıt görmez ama biz şöyle yapacağız. Kağıdını bana ayrı gönderecek. ben istediğim zaman yapıştıracağm. Sizde bir sorun öyle yapabilirler mi ?