nafiye66 Kızlar regl günüm 19 Nisan. 11_13 nisanda erken gebelik testi yaptım days doctor testin adı negatif çıktı ümidim yok bu ayda😔
hilalomer nafiye66 erken gebelik testi için bilr erken bir dönem tekrarkayın bence testi ben reglime 2 gün kala yaptım pozitif çıkmıştı ama çokk silikti kan verdim öyle öğrendim
rabia06rabia nafiye66 erken olabilir adet tarihim yarın dün test yaptım negatif ti yine adet olmassam diye bekliyorum bı umit
yaseminis nafiye66 Benim de bat 19 canım bugün test yaptım negatif adet gününe kadar test yapmicam dayanıcam demiştim dayanamadım şimdi modum o kadar düşükki ruh gibi dolanıyorum evin içinde 😔😔
hilalomer nafiye66 Var mıdır yok mudur bilemem ama test yapmak için ve sonuç almak için çok erken bir kaç gün sonra tekrarlayın relge bir iki gün kala silik çıkıyor genelde
nafiye66 yaseminis bende öyleyim valla negatifi görünce moralim çok bozuldu umarım erken yaptığımız için negatiftir 😔
nafiye66 yaseminis ayn ben normalde Çarşamba Perşembe gibi yapayım dedim ama dayanamadım yaptım bugün