nisanisao @NobleMom en başından beri attığım bütün tahminleri doğru bildi doktor bile yanıldı ama kendisi nettii bal kızım geliyorr🩷
mervegultkn nisanisao doktor banada erkek dedi ama o kız dedi inşallah doktor yanılmıştır😂 benimde 13+3 te doktor erkek dedi bilmiyorum
nisanisao mervegultkn devlette ki doktorum banada erkek dedi 3 muayenedede ama özelde güvendiğim bi doktorla bacak arasını görüntüledik net olarak gerçekten kızım geliyor 😂
amphitrittee mervegultkn bana 13+2 de erkek demişti 18 hafta da kız oldugunu netleştirmişti🤣🤣 şuan 33 olucam
nurbrn NobleMom banada bakar msiin ya bazıları kızı bazilari erkek diyor 3 hafta sonra kontrolüm var öğrenirim burda 12 hafta 4 günlük