123Azize123 Bugün 34+1 bebeğim 32den beri makat geliş döner mi ya doktor 36dan sonra zor dönmez dedi nasıl döndüreceğim ben bunu normal doğum istiyorum
superstar_00 123Azize123 Doktorunuza sorsaydiniz bazı doktorlar dışardan temasla bebeği çevirip doğum pozisyonuna getiriyorlar kendisi de bunu yapabilir mi?
ilkgozagrimhavinim 123Azize123 dışarıdan müdahale tehlikeli diye biliyorum. Stres yapmayın, oluruna bırakın. Benim kızımda makat gelişti sezaryen oldum. Allah gönlünüze göre versin sağlıkla kavuşun önceliğimiz o🤲🏻
Havin49_ 123Azize123 bebeğinin canından kıymetli değil burdakilere değil doktoruna sormadan hareket egzersiz yapma Allah korusun sırf normal doğum diye bebeğinizi tehlikeye atmaya değmez zaten napsak ta bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyor
superstar_00 Havin49_ Nasipte ne varsa o gelir başa 9,5 açıklıkla bebeğim kemiğe takıldığı için gelemedi zorunlu sezaryana alındım benim için de önemli olan bebeğin sağlıkla dünyaya gelmesi.
123Azize123 superstar_00 doktorda bunu söyledi baş geliş dönse bile başka problemler çıkabilir keşke sezeryan yapsaydık diyebiliriz dedi çok geçmiş olsun sağlıcakla büyüsün bebiş inşallah
bolodor Bende 37+4 oldum hala makat gelişli yüzme pilates yürüyüş hep denedim ama nasıl isterse o öyle gelecek sanırım
devaa1 123Azize123 benimde 32 haftadan makat gelişti bugün 39 haftalık oldum kontrolüm vardı ve bebeğim baş aşağı dönmüştü
devaa1 123Azize123 öncelikle hayırlısı hangisi ise o olsun yani stres yapmayın ben pek bişey yapmadım dönmesi için sadece banyo yaparken karnımı sabunlayıp ovaladım dönüş yönüne doğru