cckozz Kızlar selam kaset testi reglime 5 gün kala sabah ilk idrarla yaptım ümidim yoktu bakmadım bile sonrasında böyle çok hafif silik çizgi gördüm aksam bi test daha yaptım ama hiç çizgi yoktu bu sabahta erken test aldım böyle gözle görülen aşırı hafif siliz çizgi çıktı yumurtlama günümden itibaren hafif kasık ağrılarım oluyor bi de göğüs hassasiyetim var sizce pozitif mii?
maviiiss cckozz bende aynı böyle adetime 5 Gün varken öğrenmiştim kan vermiştim beta 16 çıkmıştı şimdi 7 haftalığım Ama erken öğrenince zaman hiç geçmiyor 🥰😊
cckozz rabia06rabia kaset teste bakmadım işte ümidim yoktu bende köşeye koydum 1 buçuk saat sonra baktım başım ağrıyordu ilaç içicektim neyse sonuca bakayımda öyle içerim dedim görünce şaşırdım bu sabahki testte 10 dakika içinde çok hafif çizgi vardı reglime de 4 gün var
maviiiss cckozz bence pozitif bide yarın ilk idrarla yap Yine böyle çıkarsa direk kan ver 😊 ben aynı gün akşam vermiştim
cckozz neslihanttk reglime 4 gün var beklesem mi kan mı versem bilemedim boş yere de ümitlenmek istemiyorum ya
rabia06rabia cckozz olmasa çıkmazdı bence yarın âdet olmam lazım dün test yaptım negatif bence var cnm
neslihanttk cckozz ama çizgi var kasık ağrın vs varsa düşük riskinde olabilir en azından ne kadar erken farkedersen okadar önlem alırsın ya da adetin gecikene kadar yerinden kalkma derim
cckozz neslihanttk kasık ağrım gün içinde ara ara oluyor ama göğüs hassasiyetim çok var bir de kimsede görmedim ama dün koltualtıma vurdu ağrı hatta kitle olabilir diye şüphelendim de hormon yükselmesinden oluyormuş