ozklay Benim de ilk doğumumdu 26 gün önce doğum yaptım, en korktuğum şey haftanın ilerlemesi ve doğuramamaktı, suni sancı ve sonrasında sezaryena dönmesiydi🥲 39+5 te korunmasız ilişki yaşadık eşimle akabinde 2 gün nişanım geldi ve tam 40+0da doğurdum. Bence doğumu başlatacak tek şey ilişki, haricinde söylenenler açılmayı hızlandırmak için yapılan şeyler.