denizali21 Merhaba hanımlar bebek hareketlerini hissediyomusunuz hissediyosaniz nerde ben 17 haftadan beri hissediyorum ama hem kasıkta aşağıda hissediyorum normal mi ne zaman yukarıda hissediyoruz
cigdem6716 denizali21 bende aynı şekilde bir göbeğimde hissediyorum bir kasığımda hiç belli olmuyor 21+5im
neslihanttk denizali21 bebeğin büyüklüğü ve kilosuyla alakalı büyüdükçe kaburgalarının anasını ağlatıcak hiç tavsiye etmiyorum😂
denizali21 beyzzsenturkkk teşekkür ederim böyle hep kasıkta hissedince birde bazen toplanıyor bı yere acıtıyor normal mi diye soruyim dedim 😊
merve_tp 15 haftamdan bu yana hissediyorum. Alt karnımda. Bu ara tam göbek deliğimin altında hissediyorum.
denizali21 neslihanttk biliyorum benim hamilelikler biraz garip galiba ilk hamilelikdede öyle ne karnım çok büyüdü nede hamile gibiydim hiç bir sıkıntı yaşamamıştım hiç bir hamile belirtisi yoktu çok uyumak dışında şimdi buda garip olcak herhalde diyorum aşağıda hissedince 😂😂😂😂