Şuan sultan Hastanesi’ne giden var mı? Doğum ücretlerini merak ediyorum da bi arkadaş danışmaya sormuş danışman doktorla konuşması gerektiğini söylemiş. Ben de üşeniyorum doktora bunun için gitmeye. Sigortalı ve sigortasız doğum ücretini bilen var mı acaba?