ilkgozagrimhavinim Sezaryen günü aldık artık. Bi acil durum olmazsa inşallah bebeğime kavuşmama 25 gün kaldı. Heyecanlıyım, telaşlıyım. 4,5 yaşında bi kızım var onu düşündükçe korkuyorum 🥹 mayıs anneleri, hazır mıyız sizce?
bbaskal ilkgozagrimhavinim Sağlıkla gelsin 8 Mayıs güzeldir benimde doğum günüm boğa burcu candır ❤️🤣
ikizlerimibeklerken95 Benimkiler ikiz olduğu için hedefimiz 36.haftayı 10 mayısı görebilmek bakalım anneler gününe ilk anneliğimi tadarak girmek istiyorum sağlıkla kucağımıza alalım 🫂