İkinci gebeliğim 7. Haftadayım gerçekten hamile kaldığıma pişman olduğum bi evredeyim sürekli kusmaktan çok yoruldum :( elim kolum kalkmıyor evimden her bir köşesinden ayrı ayrı midenin bulanıyor lavaboya bile gidemiyorum bana koktuğu için nasıl geçecek ne yapacağım bilmiyorum üstelik 5 yaşında bend n sürekli ilgi bekleyen evladım da var . İnş en kısa zamanda gücümüz yerine gelsin vebulantılar bitsin. Bulantı ilacı bile asla fayda etmiyor