Merhaba anneler size geçen hafta doktorum bebek kanalda aşağı baskı yapıyor dedi demiştim. Alttan muayene olmuştum açıklık çıkmamıştı, nstde sancı vardı ama düzensizdi doktorum 1 hafta 10 günü var kanalda ama daha çok aşağıda değil demişti. Dün akşam nişanım geldi doulama haber verdim, bugün sabah da doktoruma haber verince gel göreyim dedi. Alttan muayene oldum açıklık var, sancılar da düzene binmiş dedi. Hastanedeki ebem çok şaşırdı nstde çıkan sancıyı hissetmeyişime. Nerdeyse 1 aydır 15 inde doğurucam gibi hissediyorum diyordum galiba 1-2 güne doğuruyorum 🤓