Akseec yasemin2034 inşallah aminnn🤲🏻 herşeyin zamanı var kendimizi bunaltmayalım olacak Allah’ın izniyle yazmandan bile ne kadar tatlı bi insan olduğun belli oluyor dualarımdasın inşallah herşey güzel olacak🤲🏻🌸💝
yasemin2034 Akseec teşekkür ederim sende çok nazik ve tatlısın ailemden gurbetteyim o yüzden burada da kimsem yok hem cins olarak o yüzden konuşmaya insanın ihtiyacı oluyor her zaman elbette. güzel duaların ve temennilerin için çok ama çok teşekkür ederim.
yasemin2034 elisamommy ne kadar çabuk özeldemi devlettemi acaba benimde bilgim olsun diye soruyorum bu arada inşallah müjdeli haberler alırsınız 🥰
elisamommy yasemin2034 Devlet Canım Ama Direkt Beta Baktırcam Diye Gitme Almıyorlar 😂 Sağlık Ocağında Alıyorlar Normalde Ama Sağlık Ocağında Sistem Bozuk
yasemin2034 elisamommy evet bizim burada da öyle sağlık ocakları maalesef. Ben devlete çok fazla gitmiyorum genelde. Yine de dediklerini tabi dikkate alırım
elisamommy yasemin2034 Aynen Kan Değerin Düşüktü Onuda Söyledim 1 Haftadır Kan Sistemi Bozuk Sağlık Ocağı’nın Onu Söyledim
yasemin2034 blue_berry aynı ben gibisin bende çok üzülüyorum artık Allah bizim gibi güzel cefakar gönülden isteyen kadınlara annelik nasip etsin.
yasemin2034 gkcalyaa anladım üzüldüm canım yine senin bir tane var tabiki sende kardeş olsun istiyorrsun biliyorum benim bir tane bile yok ben daha da üzülüyorum lütfen dediğimi yanlış anlama rica ediyorum