Arkadaşlar benim bat 7. Gecikmedeyim 7 nisan ve 9 nisan ilk idrarla test yaptım negatifti 10 nisan normal muayene için kadın doğum doktora gittim ulturoson ve alttan muayane oldum mantar hapı ve fitil verdi enfeksiyon için birde dedi ki doktor pokistikover görünümü var ama hastalığı tanığı kesinlikle yok dedi kilo ver dedi sadece ama hala regl de başlamadı napmalıyım benim gibi olanlar varmı görünümü olup tanısı olmayanlar veya her ay düzenli regl olmayanlar varmı