senem0987 4.aylık bebeğim var sütüm azaldı gibi hissediyorum duymuyor mama takviye başladım Tekli şarjlı pompam var ama sağım yaparken zor oluyor vakit kaybı oluyor çokta para vermek istemiyorum bu kiwi markası güzel midir kullanan var mı ?
anneci-23 ben kiwinin şarjlı olanını aldım ama henüz denemedim yorumları güzeldi nerdeyse bunla aynı fiyat yorumları da güzeldi