1melekannesi3858 ozlemmm93 he valla ya keşke böyle olmamış olsada refakatçiye hiç gerek kalmasa valla bak
ozlemmm93 1melekannesi3858 olmasa ama olmuş negatif düşünme zaten çıktıktan sonra anlıycaksın bunu mu dert etmişim diye
1melekannesi3858 ozlemmm93 ay valla bunda çok stresli değilim bı kere başımdan geçti ya kızda çok ağlamıştım
1melekannesi3858 ozlemmm93 kanaman olmusmuyu serklaj sonrası bende kızda olmuştu ama bunda unuttum az bı kanamam var da pede bulasmadihi için normal diyolar sadece silince geliyo
aysenurack Benimde önlem amaçlı atıldı 13. Haftada dikiş 2 3 gün kanama oluyor hafif ama sonra geçiyor şuanda 17. Haftaya geldik benimde 2 tane kaybım var inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
1melekannesi3858 aysenurack amin benimkide önlem amaçlı atıldı kızımda da oldum ben ama unutmussum işlemi
1melekannesi3858 ozlemmm93 ne güzel valla bende kizdada oldu şimdide var ama kızımda daha fazlaydı bunda az
1melekannesi3858 ozlemmm93 ne güzel valla bende kizdada oldu şimdide var ama kızımda daha fazlaydı bunda az
1melekannesi3858 ozlemmm93 benimkide dedi sorun yok dedi adet kanaması gibi kanamalar riskliymis bunlar normalmiş