deepsilence dün özeldeki doktora gittim, (ben hem devlete hem özele gidiyorum)benim son adet tarihi başlangıcım 20 Ağustos olmasına rağmen devletteki doktor 3 Eylül olarak kaydediyordu hep sisteme. Bunu özeldeki doktoruma söyledim. E nabızımdaki notlarıma baktı. İlk muayenede 23 ekimde 7 haftalık olarak çıktığını ve 3 eylüle uyumlu olduğunu yazmış ilk bakan doktor. Oyüzden bugün özeldeki doktorumda dedi ki, biz ilk 3 ayı baz almamız gerekiyor ölçümlerde dedi senin bebeğini minyon olacak sanarken aslında haftasına göre iri bebek dedi yani şuanda 33 haftalıkmış ve 2293 grammış. Tahmini doğum tarihimde 13 Haziranmış.