deepsilence Mayıs anneleri hazır mıyız ? Kaç gününüz kaldı ? Heyecan var mı ? Her şey tamam mı ? Hazırlıklar nasıl gidiyor ?💕💕
anneci-23 deepsilence 46 günümüz kaldı heyecanla bekliyoruz nisan sonu da işten çıkıcam inşallah bir taraftan işe gidip bir taraftan doğum hazırlığı yapıyorum çok şükür kıyafet yıkama ütüleme faslını bitirdim :)
songulattepe deepsilence Benimde Mayıs sonu gibi gözüküyor🌝32+4 üm şuan. Hazırlıklar hemen hemen tamam. Temizliği mayıs başı annemle teyzem yapacak.
Sevimlimom deepsilence 35+2 uygulamada 33 gün gozukuyo sezeryan günü alacağım çarşamba günü insallah belli olur ozmn
halime_0310 deepsilence 44 gün kaldı daha tam hazır değilim doğurmaya hazırım ama hazırlık yok denecek kadar az
deepsilence anneci-23 benim de 35 günüm kaldı çok heyecanlıyım. Malesef bende nisaon sonunda izne çıkcam. Biraz bu süreçte yoruluyor insan. Ama bebişlerimiz için değer 💕
deepsilence halime_0310 benim de çok hazırlığım yok bir üşengeçlik bar üzerimde ama napalım sağlıkla gelsinler de her şey zamanla olur 🧿🧿🧿
anneadayii__ deepsilence uygulamaya göre 41 gün gözüküyor Mayıs 24 e denk geliyor, anne çantası ve ikramlıklar hariç her şey hazır 😊
deepsilence anneadayii__ canım anne çantasını yavaştan hazırla bence ne olur ne olmaz 🤗 gerçi ben de sadece daha kıyafetlerini yıkadım 😂 sağlıkla gelsin tüm bebişler 🧿🧿🧿
deepsilence bebyko cok az kalmis canim emin ol o gun geldiginde hazir olmus olcan bana hep boyle diyorlar. Hala bazen hicbir sey hissedemiyorum acaba erken mi oldu diyorum sanki hic hazir degilmisim gibi. Saglikla gelsin bebislerimiz 🧿🧿🧿🧿
begumergunn deepsilence uygulamaya göre 63 günüm var ama doktorum mayıs sonu alırız dedi sezaryan olacağı için
melissa_cicek pervuzz aynıyız sizinle benim de 7 Mayıs nasıl gidiyor benim bebiş kanala girmemiş hala sizinkinde durumlar nasıl
deepsilence anneci-23 bebis nasil hareketli mi ? Benimki hic durmuyor hem bana hem ona hareket oluyor 😂